Pogoji poslovanja spletne trgovine www.natkin-glazek.si

Prosimo, da pogoje pred nakupom natančno preberete!

Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine www.natkin-glazek.si, pravice in obveznosti kupca in prodajalca ter urejajo poslovni odnos med prodajalcem in kupcem.

Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v času nakupa – v trenutku oddaje spletnega naročila. Kupec je ob oddaji naročila posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja spletne trgovine – s kljukico in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi. Kupec je po Obligacijskem zakoniku naročene izdelke dolžan prevzeti in plačati kupnino. V primeru, da kupec naročenega blaga ne prevzame, je v prekršku, prodajalec pa ima pravico zaračunati nastale stroške in pogodbeno kazen, ki je določena v pogojih poslovanja.

Podatki o podjetju

DRUŠTVO POD KOZOLCEM, samooskrbna skupnost
Naslov: Šerkova ulica 1, 1000 Ljubljana
Davčna številka: 43068464
Matična številka: 1953419000
DRUŠTVO POD KOZOLCEM ni davčni zavezanec.
IBAN:  SI56 6100 0001 1775 468
TRR odprt pri:  DELAVSKA HRANILNICA d. d., Ljubljana
zanj proizvaja
Nataša Krese, Male Lašče 106, 1315 Velike Lašče (v nadaljevanju: prodajalec)

Telefonska št.: +386 41 790 470
E-mail: natkin.glazek@gmail.com

Prodajalec posluje v obliki spletne trgovine www.natkin-glazek.si.

Cene v spletni trgovini so navedene v evrih (€) in ne vsebujejo DDV-ja. Cene ne vključujejo stroškov dostave.

Iskanje izdelka in postopek nakupa

Izdelek lahko poiščete v spletni trgovini www.natkin-glazek.si Ko najdete želen izdelek, kliknite nanj za več informacij in možnost nakupa. Pri izdelku je možno izbrati količino ali druge značilnosti, odvisno od vrste izdelka. Izpolnite polja in kliknite na gumb ‘Dodaj v košarico’. Če želite preveriti stanje v vaši košarici, kliknite na gumb ‘Košarica’ (ali ikono ‘košarica’), v kateri lahko urejate vaše naročilo. Če želite izdelek izbrisati iz košarice, kliknite na gumb ‘X’ (ali ikono ‘smetnjak’).

Ko imate v košarici vse želene izdelke, še enkrat preverite pravilnost vnešenih podatkov, nato kliknite ‘Na blagajno’ in izpolnite zahtevana polja za oddajo naročila (vaši podatki, način za dostavo, kuponi s popusti).

Izberite način plačila, pri čemer je možno plačati po predračunu z nakazilom na TRR, po povzetju ali preko PayPal-a.

Naročeno blago se zapakira in preko dostavne službe pošlje kupcu. V paket se priloži dobavnico in obrazec za vračilo oz. zamenjavo. Kupec prejme obvestilo o zaključku nakupa. Naročilo dobi status »Nakup zaključen«. Kupec prejme račun na navedeno elektronsko pošto.

Če potrebujete original račun, morate na to izrecno opozoriti v postopku nakupa: v OPOMBO vpišite Original račun in navedite podatke podjetja in davčno številko.

Strinjanje s pogoji poslovanja

Pred nakupom s kljukico označite polje, da ste prebrali Pogoje poslovanja in se z njimi strinjate. Če se strinjate s pregledom naročila in končnim izračunom nakupa, kliknite na gumb ‘Kupite sedaj’ in oddajte naročilo z obveznostjo plačila.

Za vse informacije in pomoč smo vam na voljo na telefonski številki 041 790 470 ali na elektronski naslov: natkin.glazek@gmail.com.

Veljavnost naročila

Kupec s svojim naročilom potrjuje, da sprejema prodajne pogoje naše spletne trgovine. Kupoprodajna pogodba je med prodajalcem in kupcem sklenjena v trenutku, ko je naročilo potrjeno s strani prodajalca. Od takrat naprej so cene in pogoji nakupa fiksirani in veljajo tako za kupca kot za prodajalca. Kupoprodajna pogodba v obliki nakupnega naročila je v elektronski obliki shranjena na strežniku prodajalca.

Informacije o cenah

Vse cene vsebujejo DDV in so označene v evrih.

Cene so zagotovljene na dan naročila in se lahko spreminjajo.

Izdelki v akciji: Pri znižanju cen blaga sta označeni znižana cena in pod njo redna cena, ki je enaka najnižji ceni v zadnjih 30 dneh pred uporabo znižane cene. V kolikor redna cena ni enaka najnižji ceni v zadnjih 30 dneh, je pri posameznem izdelku z znižano ceno to izrecno pisno navedeno, kot to določa 15. člen ZVPot-1.

Trajanje akcij: Navedene akcijske cene veljajo do razprodaje zalog. Če je akcija časovno omejena, je navedeno pri posameznem izdelku, do kdaj je akcijska cena veljavna!

Informacije o izdelkih

Izdelki v trgovini so odvisni od razpoložljivosti zalog in dobavljivosti. Trudimo se zagotavljati celotno ponudbo izdelkov, a lahko se zgodi, da katerega od izdelkov na zalogi v trgovini ni! V kolikor pride do tega, da izbranega izdelka ni na zalogi, vas bomo o tem obvestili oz. vam ponudili možnost, da na izdelek počakate ali pa izberete drug izdelek. Če iz katerega koli razloga ne bomo mogli ponuditi izbranega izdelka, si pridružujemo pravico do odstopa od izvedbe naročila. V tem primeru vam izdelka ne bomo računali.

Naročilo večjih količin

Pri naročilu večjih količin izdelkov, ki so na zalogi, se dostavni čas lahko podaljša.

Izdelki v spletni trgovini so opisani v podrobnostih, ki so na voljo. Slike izdelkov so simbolične in lahko v podrobnostih odstopajo od realnega izdelka. Gre za minimalna odstopanja glede barve izdelka in minimalna odstopanja od oblike izdelka. Ta odstopanja ne vplivajo pa na funkcionalnost opisanega izdelka. Z nakupom v spletni trgovini potrjujete seznanjenost s tem in sprejemate splošne pogoje nakupa.

Pogoji poslovanja: Dostava in dostop do naročenih izdelkov

Izdelki, ki jih ponujamo v spletni trgovini www.natkin-glazek.si, so dostavljivi znotraj meja Republike Slovenije. Nakup v spletni trgovini lahko opravijo kupci s stalnim prebivališčem v RS in tudi kupci s prebivališčem v drugi državi. Njim se blago dostavi na navedeni naslov znotraj meja RS ali blago prevzamejo na dogovorjeni lokaciji v RS.

Prodajalec pri nakupih preko spletne trgovine omogoča dostavo zgolj znotraj države, v kateri ima podjetje sedež, t.j. Republika Slovenija. Naročenega blaga v druge države kupcev prodajalec ni dolžan dostaviti, zatorej prodajalec naročenih izdelkov ne pošilja izven meja Republike Slovenije.

Dostava za naročila nad zneskom 50 € je brezplačna in velja za končne zneske po uveljavljenem kuponu ugodnosti!

V primeru prevzema naročenih izdelkov v spletni trgovini ali na sedežu podjetja / prodajalca (Male Lašče / Ljubljana) se v času dopustov in praznikov lahko dostavni rok izdelkov na izbrano lokacijo podaljša! Ko bodo izdelki prepeljani iz skladišča na izbrano lokacijo in pripravljeni na prevzem, vas bomo o tem obvestili po elektronski pošti, ki je navedena v vašem naročilu.

Dostava

Dostava naročil v spletni trgovini www.natkin-glazek.si traja od 2 do 6 delovnih dni. Naročene izdelke pošiljamo s hitro pošto v vse kraje v Sloveniji.

Račun za naročene izdelke lahko plačate:

  • z nakazilom na TRR št.  SI56 0201 0275 8015 128, odprt pri NLB, d. d., Ljubljana,
  • po povzetju,
  • preko PayPal-a,
  • ob osebnem prevzemu je možno tudi gotovinsko plačilo.

Naročila gredo v dostavo še isti dan in so predvidoma pri vas že naslednji dan, če je:

1. naročilo oddano do 12. ure

2. naročilo z izbranim plačilom neposredne bančne transakcije ali PayPal-a in kreditne kartice plačano do 12. ure.

Dostavna služba pobira pakete od ponedeljka do petka, vikend naročila pobira ob ponedeljkih.

Cenik dostave blaga po Sloveniji za naročene izdelke

Brezplačna dostava – ko vrednost naročenega blaga v naročilu preseže 50 €, vam izdelke pošljemo brezplačno na vaš naslov.

Strošek dostave je 4,80 € v primeru, ko vrednost blaga ne presega 50 €.

V primeru, da bomo dostavo izvršili na kateri koli drug način, vas o tem obvestimo.

  • V običajnih okoliščinah hitra pošta dostavi paket z izdelki vašega naročila naslednji dan po tem, ko je bil paket oddan v dostavo iz naše trgovine. Upoštevajte, da lahko pride do podaljšanja dostavnega roka v času praznikov in dopustov. Čas dostave se lahko podaljša tudi v izrednih razmerah – zaradi vremenskih nevšečnosti, okvar ali višje sile, na katere kot trgovina nimamo vpliva.
  • V primeru težav nas obvestite po telefonu 041 790 470 ali po elektronski pošti natkin.glazek@gmail.com.

Osebni prevzem:

  • Osebni prevzem na naslovu prodajalca po dogovoru: Po predhodnem dogovoru je možen prevzem naročenih izdelkov na naslovu prodajalca na lokaciji Male Lašče 106. V košarici izberite možnost prevzema na sedežu podjetja in poslali vam bomo sporočilo, ko bodo izdelki prepeljani pripravljeni na prevzem. POZOR: Pri osebnem prevzemu je mogoče naročene izdelke plačati samo z gotovino! Lahko pa predhodno plačate izdelke s kreditno kartico ali preko PayPal-a in v opombo napišete, da boste izdelke prevzeli v Malih Laščah. Ko bodo izdelki na voljo za prevzem, vas bomo o tem obvestili preko elektronske pošte, ki ste jo navedli v naročilu. Za dan in uro želenega prevzema nas lahko tudi pokličete na 041 790 470. Naročilo na prevzemnem mestu počaka 10 dni (po dogovoru dlje, do dogovorjenega termina prevzema).

Pogoji poslovanja: Odstop od pogodbe

Zakon o varstvu potrošnikov (ZVPot) določa, da ima potrošnik pri pogodbah, sklenjenih na daljavo ali zunaj poslovnih prostorov, pravico, da v 14 dneh obvesti podjetje, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Potrošnik v zvezi z odstopom od pogodbe krije samo stroške vračila blaga. Pri prodajni pogodbi začne odstopni rok 14 dni teči z dnem, ko potrošnik pridobi dejansko posest nad blagom.

Z uveljavitvijo pravice do odstopa od pogodbe iz 43.č člena ZVPot prenehajo obveznosti strank glede izpolnjevanja pogodbe ali sklenitve pogodbe, kadar je dal ponudbo za sklenitev pogodbe potrošnik. V primeru odstopa od pogodbe podjetje nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe vrne vsa prejeta plačila. 

Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov. Potrošnik ne more zahtevati povračila dodatnih stroškov, ki so nastali, če se je izrecno odločil za drugo vrsto pošiljke, kakor je cenovno najugodnejša standardna pošiljka, ki jo ponuja podjetje. 

Pri prodajnih pogodbah lahko podjetje zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če podjetje ponudi možnost, da samo prevzame vrnjeno blago. Če je potrošnik blago že prejel in odstopi od pogodbe, ga vrne ali izroči podjetju ali osebi, ki jo podjetje pooblasti za prevzem blaga, nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po obvestilu o odstopu od pogodbe. Šteje se, da potrošnik pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo.

Kadar je pri pogodbi, sklenjeni zunaj poslovnih prostorov, blago dostavljeno na dom ob sklenitvi pogodbe, ga podjetje prevzame na lastne stroške, če zaradi narave blaga ni mogoče vračilo na običajen način po pošti. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

Za uveljavitev pravice do odstopa od pogodbe mora potrošnik z nedvoumno izjavo obvestiti podjetje (vpiše se ime, fizični naslov ter, če je mogoče, telefonsko številko, številko telefaksa in elektronski naslov podjetja) o svoji odločitvi o odstopu od pogodbe (npr. s pismom, poslanim po pošti, telefaksu ali elektronski pošti). V ta namen lahko potrošnik neobvezno uporabi priloženi vzorčni odstopni obrazec.

Pogoji poslovanja: Obrazec za odstop od pogodbe

Skladno z ZVPot (b43.d člen) lahko  potrošnik obvestilo o odstopu predloži podjetju na obrazcu (po pošti, telefaksu ali elektronski pošti), na katerem naj navede naslednje podatke:

Obrazec za uveljavitev pravice potrošnika do odstopa od pogodbe

  • Ime, fizični naslov ter po možnosti številko telefaksa in elektronski naslov podjetja
  • Obveščam/obveščamo (*) vas, da odstopam/odstopamo (*) od pogodbe za prodajo tega blaga (*)/za zagotovitev te storitve (*)
  • Naročeno dne (*)/prejeto dne (*)
  • Ime potrošnika/potrošnikov
  • Naslov potrošnika/potrošnikov
  • Podpis potrošnika/potrošnikov (samo, če se obrazec pošlje v papirni obliki)

(*) Po potrebi se črta

Šteje se, da je potrošnik podal odstopno izjavo pravočasno, če jo pošlje v roku, določenem za odstop od pogodbe. Dokazno breme glede uveljavljanja pravice do odstopa iz tega člena nosi potrošnik.

Učinki odstopa od pogodbe: Če potrošnik odstopi od pogodbe, mu podjetje brez nepotrebnega odlašanja in v vsakem primeru najpozneje v 14 dneh od dneva prejetja obvestila o odstopu od pogodbe povrne vsa prejeta plačila, vključno s stroški dostave. Razen dodatnih stroškov zaradi izbire vrste dostave, ki ni cenovno najugodnejša ponujena standardna oblika dostave s strani podjetja. Tako povračilo podjetje izvede z enakim plačilnim sredstvom, kakor je bilo uporabljeno pri izvedbi prvotne transakcije. Razen če je izrecno dogovorjeno drugače. V nobenem primeru pa zaradi tega povračila potrošnik ne nosi nikakršnih stroškov. Podjetje lahko zadrži plačilo, dokler ne prejme vrnjenega blaga. Ali dokler potrošnik ne pošlje dokaza, da je blago poslal nazaj, odvisno od tega, kateri dogodek se zgodi prej.

Odstop od pogodbe ni možen pri nakupu čili izdelkov, v kolikor je embalaža odprta ali poškodovana.

Pogoji poslovanja: Vračilo ali zamenjava blaga

V primeru, da ste prejeli izdelek, ki ne ustreza vašim pričakovanjem ga lahko s priloženim računom vrnete neuporabljenega in nepoškodovanega oz. v originalni embalaži na uradni naslov podjetja. Stroške vračila plača kupec, stroške zamenjave pa prodajalec. Če zamenjava ne bo mogoča, vam bomo vrednost nakupa povrnili v obliki dobropisa. Dobropis v vrednosti vrnjenega blaga bo izdan v obliki enkratne kode, ki jo lahko v celotnem znesku uveljavite ob naslednjem nakupu v spletni trgovini www.natkin-glazek.si in sicer v obdobju veljavnosti – 1 leto po generiranju enkratne kode.

Seznanitev z odgovornostjo podjetja za stvarne napake

Zakon o varstvu potrošnikov (ZVPot) določa, da mora prodajalec potrošniku izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne napake svoje izpolnitve.

Napaka je stvarna:

  1. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
  2. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
  3. če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
  4. če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste. In ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.

Za odgovornost za stvarne napake se uporabljajo določbe zakona, ki ureja obligacijska razmerja, če ta zakon ne določa drugače.

Uveljavljanje pravic

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda. Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo. Ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo.

Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku treh mesecev od izročitve.

Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:

  • odpravi napako na blagu ali
  • vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
  •  blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali
  • vrne plačani znesek.

V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode. Zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti iz prejšnjega odstavka tega člena. Pravice potrošnika iz prvega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.

Če obstoj napake na blagu ni sporen, mora podjetje čimprej, vendar najpozneje v roku osmih dni ugoditi potrošnikovi zahtevi. Podjetje mora pisno odgovoriti potrošniku na zahtevo najpozneje v osmih dneh po njenem prejemu, če je obstoj napake na blagu sporen.

Pogoji poslovanja: Postopek obravnave pritožb

Stranka lahko pritožbo predloži pisno po pošti na sedež podjetja, na naslov proizvajalca ali na elektronski naslov natkin.glazek@gmail.com ali osebno po telefonu (041 790 470). Prodajalec je dolžan pisno odgovoriti le na pisno predložene pritožbe.

Predložitev pritožb

Pritožba stranke mora biti razumljiva in jasna ter mora vsebovati dejstva, na katerih temelji pritožbeni zahtevek. Pritožba mora vsebovati:

  • identifikacijske podatke stranke (ime in priimek ter prebivališče stranke oziroma naziv in sedež pravne osebe ali nosilca dejavnosti);
  • obrazložitev pritožbenih razlogov;
  • datum dogodka;
  • navedbo kopije računa ali dokumentov, na katere se pritožba nanaša;
  • kontaktne podatke za pošiljanje odgovora;
  • podpis stranke, če je pritožba pisna.

Obravnava pritožb

Prodajalec pritožbe enostopenjsko. Obravnava le pritožbe, ki so popolne in pravilno predložene. Če je pritožba stranke nepopolna, se stranko pozove k njeni dopolnitvi. Stranka ima med pritožbenim postopkom pravico, da svojo pritožbo dopolni z novimi pritožbenimi razlogi, dejstvi in dokazi, ki ta dejstva dokazujejo. In tudi pravico, da svojo že vloženo pritožbo spremeni. Dopolnitev pritožbe oziroma vložitev spremembe pritožbe prekine tek roka za pošiljanje odgovora stranki. V tem primeru pritožbeni postopek ter s tem rok za rešitev pritožbe in pošiljanje odgovora stranki začne teči naslednji dan od dneva prejema popolne, dopolnjene ali spremenjene vloge.

Vse pritožbe se obravnavajo enotno. V postopku reševanja pritožbe se pregleda dokumentacija, povezana s pritožbo, in raziščejo dejstva in dokazi. Pritožbe se rešijo v najkrajšem možnem času, obvezno pa v 15 dneh. Rok za rešitev pritožbe začne teči naslednji dan od dneva prejema popolne, dopolnjene ali spremenjene pritožbe. Rok 15 dni vključuje tudi dela proste dni (sobote, nedelje in z zakonom določene praznike).

Če stranki odgovora v predpisanem roku ni mogoče predložiti, jo prodajalec obvesti o razlogih, zaradi katerih je podaljšan rok za odgovor, in kdaj lahko pričakuje odgovor, ki se praviloma pošlje prek istih komunikacijskih kanalov, prek katerih je stranka predložila svojo pritožbo.

Pogoji poslovanja: Izvensodno reševanje potrošniških sporov po ZIsRPS

Skladno z zakonskimi normativi prodajalec ne priznava nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Prodajalec, ki kot ponudnik blaga in storitev, omogoča spletno trgovino na območju Republike Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na povezavi (https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL). Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Pogoji poslovanja: Tajnost podatkov

Prodajalec potrebuje za izpolnitev naročila nekatere vaše osebne podatke. Vse podatke bomo obdržali v tajnosti in jih ne bomo posredovali tretjim osebam. Pogodba (račun) o nakupu bo hranjena na sedežu podjetja / prodajalca in dostop do nje je možen samo kupcu in prodajalcu.

Pogoji poslovanja: Spremembe

Pridržujemo si pravico do vsebinskih in drugih sprememb, tako splošnih pogojev kot tudi pogojev spletne trgovine. Napake so možne in zanje ne prevzemamo nikakršne odgovornosti, razen za napake na izdelku.

Ljubljana, 10. 1. 2025

Košarica